Kundeservice 

 
Vi ønsker å gi deg best mulig service og support. På våre kundeservice-sider finner du brukerveiledninger for en rekke styringsprodukter og for selve internett-tjenesten hyttami.no.

Dersom du behøver ytterligere hjelp kan du ta kontakt med oss via vårt kontaktskjema.

 

 

Driftsmeldinger

05.01.2018 08:50: Vi har for tiden utfordringer med innkommende og utgående samtaler her hos oss. Vår leverandør jobber med å få løst problemet.

Inntil dette er løst, så kan vi nåes via e-post post@hyttami.no vi beklager de ulemper dette medfører. 

 

Talestyringstjenesten på 07077

Vår talestyringstjeneste via telefonnummer 07077 er ikke lenger i bruk. Vi oppfordrer våre kunder til å bruke sms-styring eller nettstyring via hyttami.no fremover. Ved spørsmål ta kontakt med vår support på post@hyttami.no eller telefon 73 90 58 58.

 

Problemer med å sende SMS til nummer 26177

Hvis man benytter Phonero som operatør på sin mobiltelefon, kan man oppleve at man ikke får sendt melding til vårt SMS-nummer 26177. Vi er på saken. Inntil dette er løst kan vårt åttesifrede telefonnummer (+47) 98 28 41 05 benyttes for styring vis SMS. Vi beklager de ulemper dette måtte medføre.

 

 

Åpningstider

 

Mandag - fredag 08:00 - 16:00

 

Kundeservice har åpent alle hverdager, med unntak av bevegelige helligdager.

Fra 30.09.2017 - 24.03.2018 holder vi telefonen åpen på lørdager fra klokken 09:00 til 13:00. Lørdag 30. desember holder vi julestengt.
 

Epost

 

Kundeservice / support post@hyttami.no
Salgsavdeling salg@hyttami.no

 

 

Chat

 

Du kan chatte med oss her innenfor vår åpningstid.

 

 

 

Telefon

 

Kundeservice / support +47 32 06 77 00 (tastevalg 2)
Salgsavdeling +47 93 27 97 97

 

 

 

Brevpost / besøksadresse

 

DEFA AS Digital
Abels gate 5
7030 TRONDHEIM

 

 

 

 

 

 

 

 

ShareThis

 

HyttaMi på sosiale medier